stjärnan

Du var den enda jag trodde på när du sa att jag var speciell, perfekt, att jag var den enda du kunde lita på och berätta allting för. 
Du var den enda jag trodde på när du sa att du skulle vara min bästavän resten av livet och att du alltid skulle finnas där. 
När du sa att du skulle komma och hämta mig, att du skulle rädda mig och rymma med mig. 
När du sa att allting skulle bli bra.
 
Bara du såg på mig blev allt perfekt, du fick mig att hoppas igen, du fick mig att känna mig lättad, när du kollade på mig kändes det som att bara vi två, du och jag, var dom enda på jorden och inget dåligt kunde hända, tiden stannade, jag var trygg med dig.
 
Jag saknar den känslan, jag saknar dig min bästa vän.
Jag hoppas att du har det bra där uppe min stjärna,
tills vi ses igen.
 
 

Kommentera här: