svar på en fråga

Idag är jag ledig så jag tänkte besvara detta: 
(dåliga bilder)
Vargen står för styrka och mammas namn betyder varghona.
Haha bilden ser väldigt utdragen ut, det var svårt att ta bild på ryggen. Jag har iaf alltid kallats Betty boop, del av barndomen. 
Lindau är ju logiskt, efternamnet. 
Sen har jag stjärnan, min favorit som står för Anton.
 
Jag har en liten diamant på skulderbladet också men den är sjukt svår att få en bild på, når ju lixom inte. Men mamma har 3 diamanter för barnen, jag gjorde en för hela familjen. 
 
Jag och Cassandra försöker hitta något bra att skriva på foten också, som en bästavän-tatuering😎
 
Framtiden har jag ingen aning om, min kropp blir sämre så fort, min lärare sa tillochmed att jag inte kommer vara kapabel att jobba med något alls och borde gå till försäkringskassan HAHAHA! idiot är hon! Nej men jag vet inget jag vill/kan göra i framtiden, återstår att se.
 

Kommentera här: