Torsdag

Imorse åkte jag till skolan och gjorde sista kursens prov inom hotell och turism för det här året, reception 1 är nu avklarat! Klockan 10 slutade jag och då åkte jag och mamma till vårdcentralen för att ta blodprover på mig, 6 rör togs så det kan vara allvarligt, mina armar, ben och händer lägger av då och då, kanske är det MS eller så är det något annat, det återstår att se. Sen åkte jag hem och sov ett tag, när jag vaknade kom mor hem, vi solade en stund, åkte till Nykvarn och åt och sen körde jag hem, det gick riktigt bra förutom att jag krockade med en stolpe när jag skulle parkera, det var iallafall inte en krock med en bil eller cyklist👌🏼 Nu har jag spelat basket med pappa och sitter på balkongen med Cassandra, imorgon har jag 2 prov så vi får se hur det går, Pusshej!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Kan du inte visa alla dina tatueringar med en förklaring? Och kanske berätta om du vill göra fler?

Vad vill du göra efter studenten? Jobba/plugga?

2 Emma Lindau:

Jag ordnar det

Kommentera här: