Visa hänsyn

Okej, alltså jag är så jävla trött på patetiska människor, dagens samhälle består av skitsnack, onödiga kommentarer och blickar. Man träffar på folk överallt och vissa tycker man inte om helt enkelt, men du behöver inte försöka trycka ner personen genom internet pga det! Jag fick en onödig kommentar idag på ask och det var den första jag fått på flera år, "dina tatueringar är fula" stod det. Jag tog bort det för att det är så jävla omoget att skriva elaka saker som man egentligen inte skulle säga i verkligheten. Alltså, okej, jag förstår att inte alla förstår mina tatueringar, men jag har inte tagit dom ifrån en tidning eller liknande som vissa gör, mina tatueringar är gjorda för just mig och dom alla betyder något, det är okej att inte gilla alla tatueringar, om alla hade likadana så hade väl dom inte betytt något, eller har jag fel? Det är väl fan klart att jag inte heller tycker att alla har skitsnygga tatueringar, men istället för att försöka trycka ner personen, håll det för dig själv och tänk att "ja men dom betyder ju ändå något för den personen". Och ni som försöker med mig, ni borde inse en liten jävla sak. Jag har gått igenom och går igenom en massa skitjobbiga grejer, tror ni seriöst att kommentarer och blickar spelar så stor roll för mig? Nej det gör det inte, jag har en jävla massa annat att tänka på än omogna patetiska människor, det finns såna som inte är lika ärliga som mig och vågar berätta vad dom går igenom osv, som kan ta illa upp av sånt här, seriöst visa hänsyn!

Kommentera här: